Sarajevo setiopean dagoela bertara doan telebistako kazetari gaztea da Laura. Gerra baten berri ematen duen aurreneko aldia du honakoa. Gatazkaren tokian Mikel ezagutuko du, eskarmentu handiko erreportari bat, baita José izeneko honen kameralaria ere; gerrarekin sobrea ohituta daudenez, jarrera ziniko samarra garatu dute bi hauek. Haiekin izandako eztabaidek eta biktimei eginiko elkarrizketek Laura aldaraziko dute. Kazetariek "komantxe lurraldea" esaten sioten hiriko zonalde arriskutsuenera eginiko sartu-irtenekin paraleloan gertatzen den barne-bidaiaren hasiera da.