Valentziako etxe oneko nerabe batek familiaren baratzetako bizimodu erosoa aldatzen du hiriburuko poztasun biziagatik. 50eko hamarkadan gaude eta mediterraneoko kale usaintsuetan Manuel aldaraziko duten mugimendu soziopolitikoak, irakurgai debekatuak, sekta katolikoak, heriotzera kondenatutakoak, emakume mardulak eta kanta berriak nahasten dira.