Gerratik ihesi gurasoek jaioberritan abandonatutako gaztea da Erasmo. Bera zaindu zuen inudea hiltzen dutenean, hiltzailea harrapatzea erabakitzen du. Pertsona guztiak bezala, Erasmok norabide bat eman nahi dio bere bizitzari. Lagun bat aurkituko du, Saúl; lehen amodioa, La Renga; etsai bat, El Zancudo; eta azkenik, Magdalenaren maitasuna lortuko du. Argumentoak bi gazteen adiskidetasuna kontatzen du, egiaren bila doazela bidean zapuztuta geratzen zaizkien maitasun-asmoak tarteko.