Leon Troski hiltzea zen bere biziko eginkizuna. Kronika ofizialean, piolet zorrotz haren atzean Stalinen izena ageri zen eta hilketa gauzatu zuen Jacques Mornardena, benetan Ramón Mercader del Río deitzen zena espainiarra, bere krimenaren beharraz sinetsitako eta KGBko agente, biktimaren izu-oihua buruan grabatuta geratu zitzaionetik giltzapetuta eta denek ahaztuta bizi izan zena. Dokumental honek hilketaren zergatiak berregiten ditu, argitara eman gabeko zenbait dokumentu barne direla.