Gregory Fitzgeraldek, Parisen apaizgai diharzuenak, Monica Johnson kantariarekin adiskidetasunezko harremana hasten du, hark gizon bat hil duela jakin ezean. monica Gregoryz baliatuko da hilketaren ikerketak dirauen bitartean ezkutuan egoteko.