Mitchel Leisen
Mary White suizidatu egiten da, bere senargai Michael Carterren familia ezkontzearen aurka dagoela jakitean. Orduan, Michael Tonita Stormcloud izeneko neska indiar batez maitemintzen da. Harekin ezkontzea erabakiko du, baina familia aurka jartzen zaio atzera ere, nahiz eta azkenerako adiskidetu egingo diren.