Mitchel Leisen
Alfonso d'Este, Ferrarako dukeak, bere senarra hil duela gezurra esatendio Cesar Borgiak bere arreba Lucreciari. Orduan, Lucrecia dukearekin ezkontzen da hura pozoitzeko asmoz; baina anaiaren engainuaz jabetu orduko, senarrarekin indarrak batu eta Cesarren aurkako gatazkari ekingo diote, garaipena lortuz.