Mitchel Leisen
Webster Carey amerikar ofizial Italiara itzultzen da gerra ostean eta tokiko emakume batez maitemintzen da, Giulia de Greffiz. Careyk bere burua azpijoko ilun batean murgilduta eragin zuen alemanen salataria agerian utzi nahi duenean.