Mitchel Leisen
Georgina allertonek liburudenda bat dauka denbora hainbestean igarotzeko, lanaegiteko beharrik ez duen gazte aberatsa baita. Amets egitea maite du eta bere bizitza Jim Lucas bere koinatuarekin nolakoa litzatekeen imajinatzen du. Bere fantasietan, Madame Butterfly eta Sadie Thompsonen paperak tartekatzen ditu, Clark Thompson izeneko kazetari batek errealitateari aurpegi ematera behartu eta Georgina harekin maitemintzea lortzen duen arte.