Mitchel Leisen
Emaztearekin eztabaida sutsuan diharduela, J. B. Ball izeneko milioilariak Bostgarren Etorbidean duen etxebizitzako leihotik behera botatzen du haren larruzko beroki garestia. Jantzia Mary Smithen gainean erortzen da, neska langile txiroa berau. Berokia jantzita Mary hotel batera doa; bertan, Ball jaunaren amorantea delakoan, kuxuzko gela bat ematen diote.