Mitchel Leisen
Dona St. Columb badoa Londresetik, bere senar aspergarri eta honen lagun onenaren, Lord Rockingham lizunarengandik ihesi. Kornuallesko lursail batean finkatzen da, pirata frantsesen erasoaldien arriskupean dagoen aldean. Donak kortsarioen buruzagia ezagutuko du eta honen senarra eta kord Rockingham itsaslapurrak atzemateko asmotan heltzen diren arte.