Regi Allen gizon dirudun batekin ezkontzeko asmotan dabilen manikuragilea da. Garai hobeak ezagutu zituen Theodore Drew III.ak baina egun dirugabe dagoenak ere, ezkontza on baten bidez eman nahi dio irtenbide bere bizitzari, eta Vivian Snowden gorteiazten du, fruitu tropikalen merkatari baten alaba dena. Regi eta Theodoren planak etenda geratuko dira bata-bestearekiko pizten zaizkien sentimenduengatik.