Mitchel Leisen
Sir Hugh Marcy noble endekatu batek XVII. mendeko Londresko kaleetan Kitty topatzen du, eslake eder bat. Berarekin eramaten du, apaindu, eta Thomas Gainsboroughek bere erretratua margotu dezan agintzen du. Marcyk neskari gizarte-arauak irakatsi eta neskarentzat onuragarriak diren hitzarmenezko ezkontza pare bat antolatzen dizkio: lehendabizikoa berehala hiko den merkatari batekin, eta bigarrena duke batekin, aurki hori ere hil egingo delarik.