Mitchel Leisen
Liza Elliot, moda-aldizkari bateko argitaratzailea, nahastu samartuta dabil bere bizimodua dela eta. Hartara, psikiatra batengana jotzen du psikoanalisia egin diezaioten. Nahasmenduak eragindako ametsen ondorioz bere burua zentzatuz doa eta bere neurosiaren eragilea bere handinahia dela konturatuko da.