Mitchel Leisen
Eve Peabody korista parisen halamoduz bizi da Tibor Czerny taxi-gidari baten maitasun-eskakizunei jaramonik egin gabe. Bere patua hobetu nahaian, Evek kondesa hungariar baten lekua hartzen du Helene bere emaztea berreskuratu nahi duen Georges Flammarionen mandatuz. Evek Jacques Picot, Heleneren amorantea, erakarriko duelakoan dago Georges, hartara bien arteko harremana hautsiz. Baina Czerny tartean sartuko da everen senarraren itxurak eginaz.