Mitchel Leisen
Komedia musikal baten estreinaldia bitartean bi hilketa gertatzen dira. Jack Ellry, eszenategiko arduraduna, nola edo hala moldatzen da ikuskizunak aurrera jarrai dezan. Bill Murdock detektibea ikerketa-lanez arduratuko da, aktore denak baitira susmagarri, baita protagonistak ere; teloia bertan behera jaitsi orduko hiltzailea nor den emango du ezagitzera.