Mitchel Leisen
Helen Ferguson haurdun dago eta ordura arteko bere maitalea den Stephen Morleyk arazoa gainetik kendu nahirik, tren-txartel bat erosten dio Estatu Batuetako beste kostaldera joan dadin. San Franciskorako bidean Hugh Harkness eta honen emazte Patrice ezagutuko ditu, azken hau ere haurdun dagoena. TTrenak istripu bat izango du eta bere senera etortzean, jadanik umea erditu duela eta patricerekin nahasi dutela konturatzen da.