Mitchel Leisen
Jim Ryanek Hudson ibaipelo tunel baten hondeaketa-lanetan dihardu eta Katherine Grant argazkilaria bertara agertzen da erreportaje bat burutzeko asmoz. Jim oso erakargarri egiten zaio, eta horregatik, mutila lanetik botatzen dutenean, Katherinek lanpostu bat eskainiko dio; Jim neskarekin haserretuko da ordea, eta azkenean, hondeaketa-lanetarako berriz hartuko dute, tunela istripu izugarri batetik salbatzeko garaiz.