Mitchel Leisen
John Sargent barrutiko fiskala lapur baten aurkako salaketaz arduratzen da, Lee Leander denda batean bitxiak lapurtzeagatik prozesaturik dagoenarenaz. Epaiketa bertan behera uzten dute eguberriak igaro arteraino, eta John, bere jaioterrirako asmotan dabilenez, Lee bere amaren etxean uzteko eskaintzen da. Leeren amak, aldiz, ez du alaba modu onean hartzen, eta azkenerako, neskak Johnen familiarekin igarotzen ditu festak eta bata-besteaz maitemintzen dira.