Mitchel Leisen
Askoz gazteagoa den Abigailekin ezkonduta dagoen museo-zaintzaile xumea da Elisha Hunt. eguneroko monotonia hausteko, Abigail gizarte mundutarraren plazerrak ezagutarazten dizkion Bruce Eldridge bisitari newyorkdarrarekin ateratzen hasten da. Elishak horren berri jakitean, sumindu eta bihotzekoak jota hiltzen da; Abigailek, hartara, Eldridgekin ezkontzeko aukera izango du.