Mitchel Leisen
Gerrak Mary Morely bikoteentzako aholkularia eta frontean dagoen Peter bere senarra elkarrengandik banandu ditu. Gatazka amaitzen denean, Peterrek dibortzioa eskatu nahi diola jakiten du Gloria Fayrekin ezkontzearren. Jack Lindsayk orduan Mary gorteiatzea erabakitzen du, baina honek nahiago du bere senarra berreskuratzen saiatu.