Mitchel Leisen
A. M. MacGregor, publizitate-agentzia bateko exekutiboak Tom Verney kontratatzen du bere idazkari pertsonala izan dadin, eta aldi berean, ezkongaiak uxatzearren. Tomek ethel Caldwell izeneko bezero batekiko interes berezia agertzen duenean, A. M. jeloskor jarriko da eta Tom maite duela jabetuko.