Mitchel Leisen
Dodieri ezkongai ugari sortu zaizkio, hiru eta aldi berean gainera: Pete, Neil eta buzz. Hiruretako norekin ezkontzen den erabaki behar du, eta horretareko bere bizitza senargai ezberdin bakoitzarekin nolakia litzatekeen imajinatzen saiatuko da.