Mitchel Leisen
Elisabeth Madden, Broadwayko izar ospetsuak, abandonatutako ume bat aurkitu eta semetzat hartu nahi du. Horretarako, ezkondu egin behar du, baita hitzarmenezko ezkontza antolatu ere Cory McBrain pediatrarekin. Zeloek bikotea hautsiko dutela dirudi, baina umea gaixotzen denean Coryk umea onik ateratzen lortzen du eta adiskidetu egiten dira.