Mitchel Leisen
Val mcNulty, jatorri apaleko mutila, Maggie Carleton aberatsarekin ezkontzen da. Ellen, Valen ama, bisita egitera datorrenean, Maggiel dontzeila berriarekin nahastu eta zerbitzari gisa kontratatzen du, hura nor den ezjakin. Fran, Maggieren ama maleziatsua ere bertara bizitzera dator. Hortik aurrera, Valen bizimodia izugarri korapilatuko da.