Mitchel Leisen
Josephine Norris Bigarren Mundu-Gerran Londresen bizi den adin ertaineko emakume bat da. Datorren soldadu bati ongietorria ematera doa geltokira, eta zain dagoen bitartean, lehen Munduko_Gerran gertatu zitzaiona gogoratzen du, gerora hilko zen hegazkinlari batek haurdun utzi zuenekoa. Bien arteko umea beste familia batek semetzat hartu zuen eta emakumeak Estatu Batuetatik aldegin zuen egoera hori jasanezina gertatu zitzaionean.