Mitchel Leisen
Sol Hurok antzerki-enpresariaren biografia musikala, bere haurtzaroan Errusian, bere karreraren hastapenak Estatu Batuetan eta Anna Pavlova, Feodor Chaliapin, Eugene Ysaye eta Jules Massenet artistekin izandako harremana.