Mitchel Leisen
Max Webster abokatu gaztea Montanatik Kaliforniara aldatzen da bere familiarekin bizimodu hobeago baten bila. Bertako abokatuen elkargoan onartua izateko azterketak prestatzen dituen bitartean, zenbait arazoetan nahasiko da, gangsterrak tartean diren iskanbila batean barne, baina azkeneanabokatu-bufete batean enplegu on bat lortuko du.