Europako lehengo herrialde sozialistak ardatz dituen dokumentala, bereziki bertan burututako eta munduan ezezagunak diren film musikalei buruzkoa. Nekazariak kantuz, marinelak dantzan, etzekoandre alaial, langileak oporrtean eta ezinbesteko traktore-gidariak agertzen dira bertan. Bigarren zatian, albistegiak eta riagarkiak erakusten dira, baita Altzairuzko Oihalaren bestealdean zeuden herrialdeetako arduradun politico eta masa-idoloen agerraldiak ere. Dokumentalak errealismo sozialista komedia musikalaren bidez erretrata ote zitekeen galderari erantzun nahi dio, genero kapitalista huts batez baliatuta gainera.