Flamenko-dantzariei buruzko saiakuntza-dokumental honek emakume dantzarien emozioa eta energia harrapatu eta dantza beraren zailtasun fisikoak xeheka aztertu nahi izan ditu. Filmaketa-taldeak Madrilen jardun zuen elkarrekin sekula lane gin gabeko artista konpainia txiki batekin etaemanaldia prestatzeko sei egun berterik ez zituzten izan. Figgisek teknika eta maila desberdineko zortzi dntzari aukeratu zituen, eta ondorioz ezinbesteko tirabirak sortu ziren. Britaniar zuzendariak flamenkoaren mugak zenbateraino behartu zitezkeen azteru nahi zuen eta artistak beraien ideiekin saiakuntzak egin zitzaten adoretu zituen.