Rita Page, Las Vegasko dantzari bat eta Franchesca bere alaba, talent artistikorik gabea, Broadwayen gailendu nahian dabiltza. Franchesca komedia musical baterako ordezko izendaru izanak denak harritzen ditu, antzezpen-prba oso gaizki egin baitzuen; orduan, emakume sadiko eta bihotzgabea den Veronica ekoizleak ikuskizuna dirua kobratzekoasmatutako iruzur bat besterik ez dela ohartuko dira. Melba beren adiskidearen laguntzat, ama-alabak Veronicaren asmoen aurka ekiten dute eta Franchesca musikaleko izar bihurtzen saiatuko dira. Estreinaldi gauean beren usteak zeinen alferrikako diren ohartzen dira, Franchescak, bere mugez jabeturik, ez baitu eszenategira agertu nahi, eta hartara, Ritak alabaren ordez atera beharko du.