Historia eta ikuskizuna nahasten dituen dokumentala da, son kubatarren hastapenatik abiatuz, gaurregun New York, san Juan Habana eta Caracasen egiten den salsa musikaraino garamatzana. Film honek mundo zabaleko jendea dantzarazi duenmusika-mota honen aspaldiko gora-beherak biltzen ditu bere protagonisten ahotsetan. Narratzaile lanetan Isaac delgado salsajolearen partaidetza berezia. Cachao, tito Puente, Oscar D’León, el Gran Combo de Puerto Rico, Celia Cruz, Chucho Valdés, Juan Formell, Eddie Palmieri eta Johnny Pachecoren testigantzak barne.