El cobarde, bere bigarren singlearen aurkezpenean ezagutu nuen, bereziki maite dudan kantua berau, Víctor bezalaxe, bereziki maiten dudan persona hau ere. (…) Ia hogeita hamar urte gazteaggoak ginen, baina ez dut uste gehiegi aldatu garenik. Diktadurako azken urteak elkarrekin bizitu genituen, manifestapenak, grebak, errepresaliak eta zerrenda beltzak, zenbaitetan, oso beltzak zirenak. (…) 1977an TVErako programa berezi bat filmatu genuen, Anarekin, nik manifestu politikoa bihurtu nuena. Oviedotik Adolfo Suárezek PC legeztatu baino laupabost egin lehenago itzuli ginen. Hilabete asko igaro ziren programa emititu zen arte. Hogei urte geroago, jarraipena eman nahi izan diego, Víctorren eta herri honen bizitzan zeharreko ibilaldian abiatuz. Marcelino Camacho, Dolores Ibárruri, Manuel Llaneza, Horacio Fernández Inguanzo oroimenera ekarri… gaur egun eraiki dugun ispiluan Begira gaitezen. Vitorín: hogei urte barru elkar ikusiko dugu.