New Yorken finkatutako Michel Camilo dominikar pianojolea karreran zeharreko ibilbidea. Zenbait musikagai jotzen ikusteaz gainera, bakarlari gisa, seikotean, big band edota orchestra sinfoniko baten laguntzaz, jazz latinoaren gora-beheren erakustaldi historiko argigarria gauzatzen du Michel Camilok, fusioaren lehen jardunaldietatik hasi eta gaur egun arte. On Fire eta Caribe kanten bertsio argitara gabeak barne ditu, baita Two Much filmeko amodiozko gaiaren inprobisazio ederra ere; berau baita, ezan ere, apaitu filmeko soinu-bandaren egilea.