Peter Bogdanovich
Daisy, americak neska batek, Italiara bidaiatzen du ama eta ania gazteagoarekin. frederick, maila oneko beste gazte amerikar bat, daisyz maitemintzen da, baina neskari tipoa aspergarria iruditzen zaio eta nahiago du abeslari italiar batekin jardun. Itxura hutseko handikeriaz beteriko bere herrikideak asaldatzen ditu haren jarrerak, eta neska baztertzea erabakiko dute.