Peter Bogdanovich
Postari batek Mollyren aurka hasitako prozesuaren zinpeko izateko deitzen dute Richard, eskola garaietan neskarekin maiteminduta ibiltakoa. Molly txantajegile-sare konplexu batean sartuta dabil eta ustekabean postaria zauritzen du harekin zerikusirik ez duen eztabaida batean. Richard neska gaztea salbatuko duten frogen bila saiatuko da buru-belarri.