Peter Bogdanovich
Lana galdu ondoren, Leo Harrigan abokatu gazteak zinearen hastapenetako produktore independiente bat ezagutzen du kasualitatez, asmakizun berriaren monopolioaz jabetu nahi zuten konpainia handien graraian. H. H. Cobb produktoreak Los Angeles aldamenean dagoen herriska batera zen du Leo, antza denez galduta dabilen bere filmaketa-ekipo baten bila.