Peter Bogdanovich
Moses Pray Estatu Batuetan alderrai dabil aurrera ateratzeko munta txikiko iruzurrak eginez. Hileta batean, Addie, hildakoaren alaba, bere senideen etxera eramateaz arduratuko dute Moses. Neskak 9 urte besterik ez dituen arren, pikarokeriarako talentu berezia erakutsi eta Mosesen ezinbesteko kide bihurtuko da.