Peter Bogdanovich
Jack, Koreako Gerrako beteranoa, Singapurren bizi da eta turistei prostitutak lortzen dizkie. Sexuaren merkatua kontrolpean duten mafiosoekin lehia arriskutsuan sartuta dabil; dena den, Jacken portaera egokia du prostitutekin, Santua goitizena jarri diotenekin. Jacken ametsa putetxe propioa edukitzea da, baina mafia txinatarrak ez dio halakorik gauzatzen utziko.