Peter Bogdanovich
Agi denez arrazoirik gabe, eta itxuraz normala dirudien arren, etxean su-arma pila duen Bobby izeneko gazte batek, bere familia hil ondoren estalperik gabeko zinetoki bateko ikusleen aurka inor bereizi gabe tiro egingo du. Halabeharrak Orlokekin elkartuko du hartara, beldurrezko pelikula klasikoetako aktore batekin, eguneroko bizitzako laztuek fikziozkoak gainditzen dituztela pentsatuz, zinea uztea erabaki duenarekin.