Peter Bogdanovich
Texasko bihotzeko anarene petrolio-zentro txikia krisi larrian murgilduta dago bere sorreraren mendeurrena ospatzera doanean. Gaur egin 40 urte dituen petrolio-handiki bat da Duane. Karlarekin ezkonduta dago eta biak, ez aspertzeagatik, bata-bestea engainatzen dute. Ez inork, ez ezerk ezin du komunitate txiki hori zapuztuta bizitzetik salbatu, nahiz eta Jacyk, Duanen gazte garaietako maitea denak, herrira itzultzean berarekin nolabaiteko berrikuntza dakarren.