Peter Bogdanovich
Miranda, kantautore newyorkdarra berau, Nashvillera heltzen da abeslari-proba batean parte hartzera; baina lau minutuko atzerapenaz iristen da eta tabernako jabeak astebete barru itzultzeko esaten dio. Atarian, kantari izan nahi duen eta bera bezala berandu iritsi den James izeneko gazte bat ezagutuko du. Elkarren artean harreman arraro bat hozituz doa, bata-bestearekiko erakarpena eta lehia profesionala parte direla.