Peter Bogdanovich
John Russok detektibe pribatuen agentzia batean lan egiten du, zeinaren zeregin nagusia senarren aginduz beren emazteak zelatatzea den. Bera da detektibe-taldean eskarmentu handiena duena eta gazteenak aholku bila joaten zaizkio. Russo zelatatu behar duen emakumeetako batez, Angelaz, maiteminduko da; emakumezko pertsonaia ezberdinen xarmak liluratuko ditu baita gainerako detektibe guztiak ere.