Peter Bogdanovich
Howard Bannister musikologo despitatu samarrak musika primitiboari buruzko teoria berezi bat du. San Franciscora bidaiatzen du bere andregaiarekin beka bat lortzeko asmoz, eta bertan neska zurrunbilotsu bat ezagutuko du. Ezertaz ohartu baino lehen, Howard nahastutako maleta, lapurtutako harribitxi, isilpeko agiri eta espien arteko nahaste-borrastean murgilduko da.