Julianne eta Michaelek, unibertsitate garaietatik oso lagunminak direnak, tratu bat egin zuten behin: 28 urte betetzean bikoterik aurkitu ez bazuten, elkarrekin ezkonduko zirela. Une hartan txantxa zirudien... bietako batek agian serio esan bazuen ere. Adin horretara iristean, Michaelek "nirekin ezkondu nahi duzu?" delako galdera egiten du. Arazo bakarra, galdera hori Julianne ez den beste norbaiti egiten diola: Kimmy zoragarriari, ederra ezezik, oso aberatsa ere badenari. Juliannek ez du inoiz argi izan zer nahi zuen, galtzen ari denaz ohartzen den arte. Lau egun besterik ez dauzka orain, eta bere adimen zorrotza Michael berriro berreskuratzeko.