Music-hallaren garaian oso ospetsu izandako txakur-hezitzaile bat zokoratzen du zinearen sorrerak. Aldaketei egokitzeko gogor borrokatu beharko du, bere ordura arteko bikotekidea zine mutuko izar bilakatzen den bitartean. Hau guztia Aardmanen animazio-ekoizpenen berezko umore ukituaz kontatua.