Martin Echenique zine-zuzendari argentinarrak hogei urte daramatza Madrilen. Familiaren usadioa jarraituz, bere semeak ere Martin du izena, baina jendeak H (Hatxe) esaten dio aitarengandik bereiztearren. Hatxek 19 urte ditu eta argentinan amarekin bizi da; ez du ikasten, ez lanik egiten ere; kalerik kale gitarra jotzen ibiltzen da, bere amak familia berri osatu eta Hatxe Madrilera bidaltzen duen arte. Bertan Alicia ezagutuko du, Martinen amorantea, eta honen lagun onena den Dante izeneko aktorea. Martin oso jende sutsuarekin bizi den arren, berak ez du ezer sentitu nahi. Maitatzen duenak min hartzeko arriskua baitauka, eta horrek sekulako beldurra ematen dio.