Humbert Humbert emakumeei gizon fina iruditzen zaie, bikaina eta xarmaduna; baina zoritxarreko maitasun baten oroitzapena bihotzean iltzatuta darama. Haurtzaroan Annabelez itsu-itsuan maitemindu zen, baina neska hil egin zen. Haren heriotzak oso hunkitu zuen mutikoa eta heldutakoan, harekin ahaztu ezinik dirau. Urte batzuren buruan, Igalaterra Berriko hiri batean irakasle gisa hasi eta Charlotte izeneko alargun mardul baten apopilo-etxean finkatu da. Humberti Charlotten alaba, Lolita, gustatuko zaio, Annabel gogoratzen dion hamabi urteko neskatza. Amak apopiloa konkistateari ekingo dio, hau Lolitarekin saiatuko da ordera. baita lortuko ere. Halako bikote bitxia Estatu Batuetan barrena abiatuko da eta Humberten ametsetako paradisua infernu bilakatuko da.