Bi atzerritarrek, suitzar tutoresa ederrak eta lur-jabe ingeles batek, hiru egun igarotzen dituzte elkarrekin Frantizako iparraldean itun sekretu bat zertaratzen: ingelesak neskaren aitaren diru-zorrak kitatuko ditu, honek ordainetan seme bat ematen badio. Zazpi urte beranduago, gizonak jakin gabe, neska hura kontratatzen dute erditu zuen alabaren tutore gisa jarduteko. Estreineko elkarrakdian sortutako erakarpen sutsua atzera piztuko zaie.