Kantabriako herriska bateko etxezar zahar baten istorioa da, alargun batek bere bizitzako azken urteetan maitatu zuen Lola izeneko emakume heldu bati utzi diona. Mateo, alargunaren seme eta oinordekoaren jabetza-eskakizunek eta honek Lolarekin aspalditik dituen zinikusiak gertakizunak zertaratu eta emakumearekin harremana duten zenbait pertsonaien esku hartzea eragingo du: Clementina bere iloba, Colo ezkuko arrantzalea, Valerio abokatua, kontrabandista-talde bat... eta bere bizitzara azaldu berri diren bi mutiko: bata espainarra eta bestea, bosniarra. Lehenak, bere gurasoek baztertuta eta maitasun-beharrean sentitzen denez, bigarrenaren nortasuna hartuko du, gerra, indarkeria eta gorrotozko mundu batetik datorrena ordezkatuz.